Delikatesy online - produkty arabskie i indyjskie
Producenci
  • Al Gota

    Al Gota

  • AL Halape

    AL Halape

  • AL Khier Food

    AL Khier Food

  • Bawabet Dimashq

    Bawabet Dimashq

  • Burcu

    Burcu

  • Dari

    Dari

  • Durra

    Durra

  • Gold Medal

    Gold Medal

  • Haseeb

    Haseeb

  • Indomie

    Indomie

  • Jardins de Carthage

    Jardins de Carthage

  • Mydło Aleppo

    Mydło Aleppo

  • Nadaty

    Nadaty

  • Nestle

    Nestle

  • Orino

    Orino

  • Puck

    Puck

  • Randa

    Randa

  • Teashop

    Teashop

  • Tom

    Tom

  • Zaitoune

    Zaitoune

Q&A

  1.  Dlaczego wymagana jest rejestracja ?

Założenia konta w naszym sklepie ułatwi Państwu możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia oraz najlepszym kontaktem z naszym Biurem Obsługi .

  1. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon ?

W przypadku jakichkolwiek trudności ze złożeniem zamówienia online, nasi konsultanci chętnie Państwu pomogą .W celu uzyskania pomocy prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00 pod numer telefonu 787902575 lub 662328125

  1. Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia ?

Klienci zarejestrowani mogą sprawdzić aktualny stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się do Panelu Klienta w zakładce "Zamówienia". Ponadto o wszystkich zmianach statusu zamówienia są Państwo informowani na bieżąco drogą mailową. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@lediplomate.pl

  1. Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?

Na życzenie Klienta przy zakupach powyżej 450 złotych istnieje możliwość wystawiania faktury VAT za zakupione przedmioty w naszym sklepie. W tym celu, w trakcie składania zamówienia w "Danych Dostawy" należy zaznaczyć opcję o FAKTURĘ VAT oraz podać dane do faktury. Faktura VAT zostanie przesłana wraz ze zrealizowanym zamówieniem. W przypadku zamówień poniżej 450 złotych możliwe jest wystawienie faktury uproszczonej .

  1. Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji ?

Skompletowana przesyłka może zostać wysłana na dowolny wskazany przez Państwa adres. W tym celu, w trakcie realizacji zamówienia w polu „Uwagi” należy wpisać nowy adres, na który życzą sobie Państwo, aby przesyłka została dostarczona.

  1. Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony ?

Wszystkie produkty wysyłane są w opakowaniach kartonowych, które mają za zadanie należycie zabezpieczyć towary na czas transportu. Zewnętrzne opakowanie kartonowe oklejone jest taśmą firmową, która daje gwarancje, że nikt w trakcie transportu nie miał dostępu do zawartości przesyłki. Jeżeli dostarczona przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia (jest zgnieciona, opakowanie kartonowe jest rozerwane itp.) można odmówić jej odbioru, wtedy przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Klient może również dokonać odbioru tej paczki i w obecności pracownika przewoźnika sprawdzić o sporządzenie protokołu uszkodzenia.

  1. Formy dostawy i koszty wysyłki:
  • paczkomaty inpost
    zamówienie poniżej 125 zł - koszt 12 zl
    zamówienie od 125 zł - DOSTAWA GRATIS
  • kurier inpost
    zamówienie poniżej 125 zł - koszt 14 zl
    zamówienie od 125 zł - DOSTAWA GRATIS
  • WYSYLKA KURIEREM ZA POBRANIEM

zamówienie poniżej 125 zł - koszt 12 zl
zamówienie od 125 zł - DOSTAWA GRATIS

  • ODBIÓR W PUNKCIE W warszawie
    zawsze 0 zł - bez względu na wartość zamówienia
  1. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ?

Tak, po skompletowaniu wszystkich zamówionych produktów poinformujemy Państwa o oczekującym na odbiór zamówienie. Jeśli wybraliście państwo opcje ''odbiór osobisty' zapraszamy do naszego sklepu w Warszawie ul. Ateńska 10, 03-978 (Saska Kępa)

  1. W jaki sposób mogę dokonać płatności na zamówienie ?

LeDiplomate.pl oferuje Państwu następujące formy płatności:

  • Szybkie płatności elektroniczne Shoper w trakcie składania zamówienia
  • Płatność przelewem na konto (przesyłka kurierska)
  • Gotówka (przy odbiorze)
  1. Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji ?

Edycji danych osobowych, podanych podczas rejestracji, mogą Państwo dokonać w dowolnym momencie. Po zalogowaniu wystarczy przejść do zakładki Panel Klienta -> Edycja Profilu gdzie będzie można zmienić hasło, numer telefonu oraz adres mailowy

  1. Harmonogram wysyłek :

Regularnie wysyłamy Wasze zamówienia . Wysyłka następuje w poniedziałek, środę i piątek. Zamówienia złożone po 12.00 w piątek (lub do tego momentu nieopłacone) przechodzą do realizacji na następny dzien roboczy

  1. Otrzymałam informacje o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła ?

Czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości odbioru przesyłki. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszą firmą gdzie uzyskacie Państwo numer listu przewozowego. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

  1. Klienci biznesowi - sprzedaż hurtowa

Podchodzimy do potrzeb naszych klientów indywidualnie, zapraszamy więc do kontaktu telefonicznego pod nr tel. 662328125 lub drogą elektroniczną pod adresem info@lediplomate.pl lub do odwiedzenia nas przy ul. Zerzeńska 10 , 04-787 Warszawa aby w bezpośredniej rozmowie określić Państwa potrzeby

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl