Delikatesy online - produkty arabskie i indyjskie
Producenci
  • Al Gota

    Al Gota

  • AL Halape

    AL Halape

  • AL Khier Food

    AL Khier Food

  • Bawabet Dimashq

    Bawabet Dimashq

  • Burcu

    Burcu

  • Dari

    Dari

  • Durra

    Durra

  • Gold Medal

    Gold Medal

  • Haseeb

    Haseeb

  • Indomie

    Indomie

  • Jardins de Carthage

    Jardins de Carthage

  • Mydło Aleppo

    Mydło Aleppo

  • Nadaty

    Nadaty

  • Nestle

    Nestle

  • Orino

    Orino

  • Puck

    Puck

  • Randa

    Randa

  • Teashop

    Teashop

  • Tom

    Tom

  • Zaitoune

    Zaitoune

Polityka reklamacji

Zwroty

  • Mamy 14-dniową politykę zwrotu, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania przedmiotu, aby zażądać zwrotu. "Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35"
  • Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu.
  • Aby rozpocząć zwrot, możesz skontaktować się z nami pod adresem sklep@lediplomate.pl . Jeśli Twój zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci etykietę zwrotną, a także instrukcje, jak i gdzie wysłać paczkę. Przedmioty odesłane do nas bez uprzedniego żądania zwrotu nie będą przyjmowane.

    Zawsze możesz skontaktować się z nami w sprawie wszelkich pytań dotyczących zwrotu pod adresem sklep@lediplomate.pl

Uszkodzenia i problemy

  • Wszystkie produkty wysyłane są w opakowaniach kartonowych, które mają za zadanie należycie zabezpieczyć towary na czas transportu. Zewnętrzne opakowanie kartonowe oklejone jest taśmą i naklejka firmową, która daje gwarancje, że nikt w trakcie transportu nie miał dostępu do zawartości przesyłki.
  • Jeżeli dostarczona przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia (jest zgnieciona, opakowanie kartonowe jest rozerwane itp.) można odmówić jej odbioru, wtedy przesyłka zostanie odesłana do nadawcy.
  • Klient może również dokonać odbioru tej paczki i w obecności pracownika przewoźnika sprawdzić o sporządzenie protokołu uszkodzenia.

Wyjątki / przedmioty bezzwrotne

  • Niektórych rodzajów przedmiotów nie można zwrócić, na przykład towarów łatwo psujących się (takich jak mięso) 

Zwroty kosztów

  • Powiadomimy Cię, gdy otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot, oraz poinformujemy Cię, czy zwrot został zatwierdzony, czy nie. W przypadku zatwierdzenia nastąpi automatyczny zwrot środków przy użyciu oryginalnej metody płatności. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl